donderdag 6 januari 2011

I am the dancing queeeeen... eehm...nee.

De vakantie is afgelopen (al een paar dagen, maar goed), en daar kan ik dus écht niet tegen. Ik kon van dinsdag op woensdag totaal niet slapen waardoor ik woensdagochtend nogal moe was, en toen ik daarnet uit school kwam regende het zo hard dat ik 3 uur later pas droog was. Morgen ga ik 'bewegen op muziek' met gym, een leuk vervolg op mijn fitnessavonturen van de vorige lessen. Vanmiddag haalde ik 'bewegen op muziek' trouwens in de war met 'muziek op bewegen', waarna er iemand een lachwekkend (althans, dat vonden wij) beeld schetste waarin ik een vage beweging maak en een iemand anders daar dan een pianodeuntje op gaat maken. Echt weer zo'n nuttige pauze dus, maar het was wel gezellig.
Oké, morgen ga ik dus dansen. Steps? Oh god, boring. Routinedansjes uit ons hoofd leren? Oh god oh god. Dat wordt veel leerwerk. Zelf dansjes bedenken? Oh god oh god oh god I am going to die. Dit moest ik ooit in klas 1 doen. Help.
Hopelijk is de muziek leuk.

1 opmerking:

  1. Die laatste zin is ook zo droog, hè. Dans-in-gym is nooit leuk. Vooral niet als je leraar dansjes gaat verzinnen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!