donderdag 20 januari 2011

Une lampe, une couverture et une veste en dentelle

(een lamp)

(een deken)

(mijn nieuwe kanten blazer van H&M)

Nog maar vier proefwerken te gaan :D Morgen Frans, met behoorlijk veel woorden, maar gelukkig allemaal logische woorden die ik al sinds de brugklas ken,dus dat lukt wel, en dan morgenmiddag lekker vrij! 
Hierboven trouwens wat foto's die ik van de week heb genomen, en de titel slaat trouwens op de Franse benamingen voor de dingen op de foto's (daar had ik zin in i.v.m. mijn proefwerk van morgen).

4 opmerkingen:

  1. Die woorden moest ik vorig jaar leren, alleen dentelle verstond ik niet *voelt zich slim*
    Dat proefwerk komt wel goed zo hoor. ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes met je proefwerken!
    en leuk shirtje en blazer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blazer! Waar heb je het gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!