vrijdag 7 januari 2011

Looklet

Dansen was inderdaad: vage stepdansjes. Het was best vermoeiend, en ook best leuk, maar ook wel een beetje saai (...en 1(stap) 2(draai) 3(stap) 4(stap) 59klap) 6(sprong) 7(stap) 8(draai) & zo maar door), maar goed. Verder is er vrij weinig gebeurd vandaag, dus nu maar weer iets compleet anders: na de H&M Fashionstudio ben ik nu aan de slag gegaan met Looklet, iets soortgelijks, maar dan ook nog met allerlei achtergronden, effecten én met veel meer spullen (want niet alleen maar H&M). Hier mijn outfit:

Deze outfit is een beetje rondom mijn nieuwe jasje (waarover ik hier vertelde) gemaakt, al is dit jasje niet precies het jasje dat ik heb, maar hij lijkt er erg op. Ik vond dat jasje in eerste instantie een 'perfecte combinatie van stoerheid en schattigheid' totdat ik me bedacht dat dit soort jasjes nogal vaak worden gedragen door piloten, avonturiers en dat soort types, dus besloot ik om een soort van avonturen-look te maken, met 'stevige' schoenen, gescheurde jeans, een pantersjaaltje en last but not least een coole hoed.


En hier nog even een effect eroverheen. Ik ga denk ik ook nog een keer deze look zelf aantrekken, en dan krijgen jullie natuurlijk de foto's te zien :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!