dinsdag 18 januari 2011

Wiskunde, chips en shorts

Zo, het proefwerk wiskunde zit erop, dus het ergste van de proefwerkweek heb ik nu wel gehad. Morgen proefwerk filosofie- over logica en drogredenen en iets raars met het omzetten van stellingen in p's, q's en r-en, dus, uuhm, daar moet ik zo nog wel even op gaan oefenen denk ik. Verder is er niet veel gebeurd, al ben ik nu al weer bijna door mijn gisteren ingekochte lekkere eten heen (maar come on, het is onmogelijk om bij het leren van een wiskundeproefwerk níet een zak chips leeg te eten), maar ik heb geen zin om het huis te verlaten om nog een keer boodschappen te gaan doen, dus moet ik maar gewoon zuinig doen met mijn voorraden. Verder zijn de twee kleding-collages jullie misschien opgevallen, die staan er omdat ik a) erachter kwam dat je op Polyvore.com ook dingen op je blog kunt zetten en b) ik niets anders had om hier te posten, en ik wil Bows&Stars niet helemaal ongeüpdate laten. Ohja, ik heb zaterdag eindelijk mijn gewenste paar zwarte shorts gevonden bij de H&M- ik dacht eerst dat ze ze daar niet hadden, maar ze hingen er toch, dus nam ik er maar eentje mee, net als een zwart kanten blazer. Outfitfoto's komen uiteraard binnenkort online, en dan ga ik nu leren... :( Hebben jullie ook proefwerkweek, of komt dat pas over een tijdje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!