woensdag 12 januari 2011

De winter is nog niet voorbij

Elke dag weer vraag ik me af of de winter nou al voorbij is, en elke dag weer is het 5 graden. Maar ik hou vol, en dus worden mijn mouwen steeds korter en mijn truitjes steeds dunner, en verwisselde ik vandaag mijn laarzen voor mijn sneakers; niet koud of zo, maar niet erg waterdicht. En natuurlijk weet ik dat de winter pas in maart afgelopen is, maar mag het dan niet één keertje 10 graden worden? Dan kan ik in ieder geval mijn nieuwe leren jas aan.. Mijn filosofie-spreekbeurt ging goed, ik had daarvoor speciaal mijn sneakers aangetrokken, want mijn stelling was 'Dieren zijn gelijkwaardig aan mensen', dus zou het nogal raar zijn als ik leren laarzen aan zou hebben. Niet dat iemand erop lette trouwens, maar goed. Nu moet ik nog 6 aardrijkskunde opdrachten maken, en hopelijk is het morgen beter weer...

1 opmerking:

  1. spreekbeurten? HORROR!
    (grappig dat je op het stedelijk gym zit ^^ ik woon 1 straat er vandaan)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!