donderdag 27 januari 2011

Wentelteefjes zijn een kunstvorm

Zo, ik heb op fotografiegebied weer iets nieuws geleerd, en het heet Photoscape. Photoscape is een fotobewerkingsprogramma met nogal veel mogelijkheden om je foto's dus, ehh, te bewerken. Het geen Photoshop waarin je mensen dunner kunt maken (alhoewel, ik heb dit programma pas sinds gisteren, dus wie weet), maar alleen al door alle effecten is het een leuk ding.

Zo heb je een effect waarmee je...

- Mijn bakje met make-up tot een impressionistisch schilderij maakt

- Mijn spiegelfoto roze met wit maakt

- Wentelteefjes tot een kunstvorm verheft

- Een vintage-foto namaakt


Trouwens, ik heb dit programma voornamelijk vanwege dat laatste effect gedownload. Want hoe komen al die bloggers toch aan van die vintage-foto's? Zo dus! (Of ze gebruiken een echte oude camera, dat kan ook nog).

4 opmerkingen:

  1. Wentelteefjes zijn een heel lekkere kunstvorm. :D
    Vintagefoto's zijn zoooo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto's heb je echt leuk bewerkt, ik ga eens even kijken of ik ook kan omgaan met dat programma! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Ik ga het even downloaden (:

    http://rimonabahere.blogspot.com/ ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!