zondag 9 januari 2011

Weekend en winkelen

Ik ben al halverwege met mijn spreekbeurt voor filosofie, en ik heb mijn spreektoets Duits wel ongeveer goed genoeg geleerd. Morgen is het alweer maandag, en dat is vervelend. Waarom gaat het weekend zo snel? Wat is het nut daarvan? En ja, als je het leuk hebt gaat de tijd inderdaad sneller, maar je zou zeggen dat een redelijk interessante schooldag dan toch niet veel langer zou moeten duren dan een zondag waarop je voornamelijk achter de computer zit en Duits tegen jezelf aan het praten bent ( 'Welche Musikgruppe hörst du am liebsten?' 'Gehst du oft in die Disco?'), niet? Verder moet en zal ik volgende week gaan winkelen, er waren alleen al bij de H&M zoveel leuke dingen, en mijn lidmaatschap van Fashiolista heeft dat niet veel beter gemaakt; ik móet shorts met bloemenprint hebben, en een schattig bloemetjesrokje (al zou dat nogal tegenstrijdig zijn met het weer, maar goed, het gaat om het idee), en een kanten jurkje... En tijd om dat te doen...

2 opmerkingen:

  1. hey stell,

    Ik ben je shopmaatje die gaat shoppen met jou!! (je weet dus wel wie ik ben!!)
    Kan je een foto op je blog zetten van dat kanten jurkje?? Of staat die er al op??

    Hoe ging je spreektoets??

    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil nu ook een bloemetjesrokje! Maar inderdaad véry tegenstrijdig met het weer, haha.
    Filosofie vind ik zo'n raar vak - waarover moet je dan in vredesnaam praten tijden een spreekbeurt?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!