zaterdag 22 januari 2011

Another outfit

Ik denk dat ik al weet wat ik met mijn laarzen-probleem ga doen; ik ga beide paren passen (dat wordt nog lastig: 'Ja mevrouw, ze zitten goed, ik vind ze mooi, maar ik heb nog een paar bij een andere winkel gezien en die wil ook nog passen') en dan snapshots nemen met mijn mobiel, en die dan hier posten. Ik weet niet zeker of het gaat lukken (ik vergeet sowieso mijn telefoon mee te nemen), maar als het lukt dan kunnen jullie ook meteen zien hoe ze staan.

Hier trouwens nog een shorts-outfit:
(Hmm, ik moet de foto wel extreem groot maken wil je de bijschriften kunnen lezen)

Hier zijn mijn schoenen wat duidelijker.

Oké, de complete outfit (exclusief maillot en schoenen) is dus van H&M :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!