zaterdag 8 januari 2011

Online-mode

Vandaag heb ik me voornamelijk bezig gehouden met door de stad lopen (en daar kleren zien die ik vervolgens niet koop, maar goed) en met modewebsites. Ik heb een Looklet-account gemaakt (gisteren was ik nog aangemeld via Facebook), en in navolging van Elle ook een Fashiolista-account. Fashiolista is een website waarop je kunt laten zien wat voor spullen je leuk vindt, misschien zal ik hier een keertje de blog-widget ervan neerzetten.
Hier is mijn Looklet-pagina en hier mijn Fashiolista, mocht je mijn pagina willen bekijken :)
Verder moet ik maandag een spreektoets Duits houden; noooo! Ik ben er misschien niet echt slecht in, maar leuk is anders, en daarnaast hoorden we dat pas donderdag- oké, niet dat ik meestal een week van te voren al ga leren, maar dan heb je in ieder geval een paar dagen de tijd om te denken: 'Nah, dat komt nog wel' in plaats van maar twee dagen waarin je denkt: 'Ieehh.. Dat moet óók nog...' En omdat ik er vandaag niet echt veel (lees: niets) aan gedaan heb, zal dat dus morgen allemaal moeten, óf ik ga nu nog even werken, maar eerlijk gezegd hou ik niet van werken op zaterdag, alleen als het écht moet en ik anders een onvoldoende ga halen doe ik het, en daarnaast is het al donker en van werken in het donker hou ik mogelijk nog minder dan van werken op zaterdag... Ach ja, ik heb hier genoeg lampen dus misschien valt het te proberen.

3 opmerkingen:

  1. Die collage heb ik gewoon met een programma zoals photoshop gemaakt. ;p
    Zo herkenbaar, weten dat je moet leren maar niet willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey stell!!

    Leuke foto (niet echt een foto, maar toch...) onderaan!!
    En je hebt een fashiolista!!
    Leuk!!
    Dat eerste jurkje links bovenaan vind ik echt leuk!! En verder natuurlijk alle cupcakes ;)

    xxxxxxxxxxxxxxx

    P.S. ik herken het ook!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!