zaterdag 15 januari 2011

Proefwerkweek- oh nee hè, niet weer!

Ik wist dat het er aan zat te komen, maar ik bleef het maar voor me uitschuiven. Het zou nog wel even duren, dacht ik. Het zou best makkelijk worden, dacht ik. Maar nu is het toch echt zo ver, en is er geen ontkomen meer aan. Ik moet iets gaan doen als ik de komende week wil overleven. Ik heb het over de proefwerkweek, en hij gaat maandag van start. Ha, eigenlijk gaat hij vandaag al van start, want vandaag moet ik al gaan leren. En morgen moet ik ook gaan leren. Het komt er op neer dat ik heel veel moet gaan leren. En dat betekent slecht nieuws voor mijn blog, want ik zal niet erg veel tijd hebben voor updates, en daarnaast zullen die updates weinig interessants te melden hebben omdat ik over het algemeen weinig interessants meemaak. De komende week zal het nogal stil worden op Bows and Stars, en dat vind ik vervelend, omdat ik deze week ook nogal nalatig ben geweest met het bloggen. Ik zal kijken wat ik kan doen met autoposts en dagen dat ik vroeg klaar ben en weinig leerwerk heb, en tot die tijd: vaarwel, wens me succes en tot blogs.

1 opmerking:

  1. Ik heb volgende week proefwerkweek. Maar succes ermee, en is niet erg als je even niet post, hoor! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!