dinsdag 4 januari 2011

Gala en uitslapen

Hoe irritant school ook kan zijn, de mijne is in ieder geval sociaal genoeg om je na een nieuwjaarsgala de eerste vier uur vrij te geven, en mijn wiskundeleraar is vervolgens zo sociaal om ook nog uit te vallen waardoor ik nu de eerste víjf uur vrij heb en dus pas over een uur naar school moet. Helaas vergeet ik hierdoor dat ik morgen géén vakantie heb, maar dat valt best te begrijpen aangezien ik normaal altijd vakantie heb na mijn gala, dat dan ook meestal 'kerstgala' heet in plaats van 'nieuwjaarsgala'. Verder verbaast het me dat ik nog kan lopen, want toen ik gisteren thuiskwam waren mijn voeten echt heel erg dood, en was ik ook nog eens ongeveer doof omdat de muziek nogal hard stond, maar gelukkig functioneer ik nu weer naar behoren. Hoe dan ook, ik heb géén zin in deze week. Het is redelijk moeilijk om na twee weken van relaxen je opeens weer op je huiswerk te moeten storten, om meteen na die leuke film naar bed te moeten en om dat bed vervolgens weer om 7 uur te verlaten. Gaap.

1 opmerking:

  1. eerste 5 uur vrij? IK OOK WILLEN!
    Oja, ik zag dat je uit Leiden komt, leuk (ik kan je wel een geheimpje vertellen dat ik van oorsprong ook een Leidenaar ben) op welke school zit je?
    Leuk blog, ik ga vaker lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!