zondag 2 januari 2011

Bye, kerstvakantie!

Het is vandaag gewoon de laatste dag van mijn kerstvakantie. Ik kan er nog steeds niet helemaal bij, deze twee rustige, relaxte weken zijn echt té snel gegaan. Gelukkig heb ik morgenavond wel meteen mijn nieuwjaarsgala, maar dan weer wél op maandag zodat ik pas om half vijf thuis ben. Ja, ik weet het, dan heb ik ruim 4,5 uur om te douchen enz. maar met mijn douchetempo zal ik dan wel moeten opschieten, en ik moet ook nog eten natuurlijk, en daarnaast wilden een vriendin van me en ik ons samen gaan opmaken, en je kunt je voorstellen dat dat dan niet in anderhalf uur gaat lukken... Nouja, het wordt vast wel gezellig en gelukkig hebben we dinsdag wel de eerste vier uur vrij. Oké, ik bedenk me net dat ik dan mijn dag met wiskunde moet beginnen, maar dat moet dan maar.
Kerstvakantie, ik ga je missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!